DANE DO PROJEKTÓW


 I. INFORMACJE POTRZEBNE DO PRZYGOTOWANIA PROJEKTÓW ZAPROSZEŃ

OPCJE STANDARD -GOTOWE PROJEKTY ZAPROSZEŃ :
Prosimy o odesłanie wszystkich poniższych informacji w pliku Word. Prosimy odpowiedzieć na wszystkie podpunkty dotyczące Państwa projektu
1.        Imiona i Nazwiska Pary Młodej.
2.        Data, miejsce i godzina Ślubu + adres www kościoła/parafii jeśli jest.
3.        Nazwa i adres Restauracji, w której odbędzie Wesele+ adres www (jeśli jest).
4.        Wstępna liczba gości i ilość zaproszeń.
5.        TEKST (TREŚĆ) zaproszenia na ślub i na wesele - opracowany plik tekstowy w Wordzie(z wszelkimi wierszykami/informacjami o noclegach czy poprawinach). Można skorzystać z naszych przykładowych tekstów zaproszeń- w tym wypadku wybrany tekst należy uzupełnić o wszystkie niezbędne informacje i wysłać w oddzielnym pliku.
W zależności od tego ile wersji się zamawia należy przesłać:
A -treść zaproszenia na ślub i na wesele
B - Treść zawiadomienia/zaproszenia na sam ślub
C- Tłumaczenia do każdej wersji językowej
6.        Informacje do R.S.V.P. - data potwierdzenia przybycia, maile i telefony.
7.        Sentencje /cytaty i uwagi jakie chcielibyście umieścić w zaproszeniu.
8.        Informacje o kwiatach/prezentach/ noclegach/poprawinach itp.
9.        Mapka - Prosimy o informacje czy zamawiacie wkładkę z mapką. Jeżeli projekt nie uwzględnia mapki lub nie chcecie wkładki z mapką prosimy o informację „BRAK MAPKI”. W przypadku braku informacji nie wykonujemy projektu mapki. Jeżeli projekt uwzględnia mapkę należy przesłać print screen lub link do mapy np. z Google Maps z wyznaczoną trasą dojazdu z kościoła/USC na miejsce wesela. Przykład: https://maps.google.pl/maps?saddr=Ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82+Mariacki,+Plac+Mariacki,+Krak%C3%B3w&daddr=Hotel+Kossak,+Plac+Juliusza+Kossaka,+Krak%C3%B3w&hl=pl&ie=UTF8&ll=50.058737,19.941902&spn=0.036754,0.104628&sll=50.046766,20.004863&sspn=0.294106,0.837021&geocode=FUnh-wIdPkAwASEyv9xxMB433Sl3UDr1EVsWRzEyv9xxMB433Q%3BFXfL-wIdYBUwASG4m8vDsoND_imRpFwSc1sWRzG4m8vDsoND_g&oq=hotel+&mra=ls&t=m&z=14
10.     Załączniki w postaci zdjęć, które mają być wykorzystane do zaproszeń (jeśli projekt zawiera zdjęcia). Mogą to być zwykłe zdjęcia (nie od fotografa) ważne aby miały dobrą rozdzielczość (były ostre), zazwyczaj poddajemy je obróbce ;)
11.     Lista gości (będzie potrzebna dopiero po zatwierdzeniu projektu jeżeli zaproszenia mają być spersonalizowane), odmieniona do treści zaproszenie np. Marię Kowalską, przesłana w Wordzie, bez numeracji, pisana dużymi i małymi literami (nie drukowanymi). Prosimy o dokładne sprawdzenie wszelkich odmian imion i nazwisk – nie poprawiamy przesłanych danych.
12.     OPCJA STANDARD PLUS KOLOR (zmiany kolorów w gotowym projekcie) – w tej opcji należy dodatkowo podać kolory, które mają pojawić się w zaproszeniach. Ewentualnie preferowany kolor wstążki. Należy przesłać zdjęcia z inspiracjami lub wybraną paletę kolorystyczną .
13.     Ewentualnie wszelkie dodatkowe informacje, które są według was istotne.

PROJEKTY INDYWIDUALNE /MODYFIKACJA:
Prosimy o odesłanie wszystkich poniższych informacji w pliku Word.
1.        Imiona i Nazwiska Pary Młodej.
2.        Data, miejsce i godzina Ślubu + adres www kościoła/parafii jeśli jest.
3.        Nazwa i adres Restauracji, w której odbędzie Wesele - rodzaj sali również narzuca pewną stylistykę ( np. sala balowa, sala biesiadna, drewniana chata itp.) + adres www jeśli jest.
4.        Wstępna liczba gości i ilość zaproszeń.
5.        TEKST (TREŚĆ) zaproszenia na ślub i na wesele - opracowany plik tekstowy w Wordzie(z wszelkimi wierszykami/informacjami o noclegach czy poprawinach). Można skorzystać z naszych przykładowych tekstów zaproszeń- w tym wypadku wybrany tekst należy uzupełnić o wszystkie niezbędne informacje i wysłać w oddzielnym pliku.
W zależności od tego ile wersji się zamawia należy przesłać:
A -treść zaproszenia na ślub i na wesele
B - Treść zawiadomienia/zaproszenia na sam ślub
C- Tłumaczenia do każdej wersji językowej
6.        Informacje do R.S.V.P. - data potwierdzenia przybycia, maile i telefony.
7.        Sentencje /cytaty i uwagi jakie chcielibyście umieścić w zaproszeniu.
8.        Informacje o kwiatach/prezentach/ noclegach/poprawinach itp.
9.        Mapka Prosimy o informacje czy zamawiacie wkładkę z mapką. Jeśli nie chcecie mapki prosimy o taką informację.W przypadku braku informacji nie wykonujemy projektu mapki. Jeżeli projekt ma umieć mapkę należy przesłać print screen lub link do mapy np. z Google Maps z wyznaczoną trasą dojazdu z kościoła/USC na miejsce wesela.
10.     Załączniki w postaci zdjęć, które mają być wykorzystane do zaproszeń. Mogą to być zwykłe zdjęcia (nie od fotografa) ważne aby miały dobrą rozdzielczość (były ostre),przeważnie poddajemy je obróbce ;)
11.     Motyw przewodni - czy jest jakiś styl lub motyw np. kolor, kwiat, owoc lub inny element, który chcielibyście uwzględnić w projektach, wokół którego można pięknie i estetycznie zaaranżować całe przyjęcie. Wszelkie zdjęcia z inspiracjami będą bardzo przydatne. Jaki styl/charakter mają mieć zaproszenia - elegancki/rustykalny/glamour/minimalistyczny/ itd. Napiszcie np. jakie grafiki na zaproszeniach się Wam podobają-motywy kwiatowe czy może bardziej graficzne/ motywy koronek czy też kropki, paski itd. W przypadku zamawiania 3 projektów można podać kilka motywów, które się Wam podobają.
12.     Kolorystyka - kolory które mają pojawić się w zaproszeniach. Można przesłać paletę kolorystyczną z inspiracjami, zdjęcie wymarzonego bukietu itp.
13.     Jakieś informacje na Wasz temat - zainteresowania, wspólne pasje, coś charakterystycznego - jeśli jest to coś do czego chcielibyście nawiązać w zaproszeniach.
14.     Dodatkowo przy projekcie indywidualnym:
15.     Podajcie formaty zaproszeń które najbardziej Wam odpowiadają (jakie chcielibyście żeby zostały dla Was stworzone) np. harmonijka, ze wstążką/sznurkiem, z wkładkami, DL, kwadratowe, składane na pół, pojedyncze karty itp. Wszystkie 3 projekty mogą mieć inny kształt.
16.     Napiszcie które zaproszenia/elementy z naszych gotowych projektów Wam się podobają (można wysłać linki).
17.     Wszelkie dodatkowe informacje, które są według was istotne.
18.                Lista gości (będzie potrzebna po zatwierdzeniu projektu jeżeli zaproszenia mają być spersonalizowane), odmieniona do treści zaproszenie np. Marię Kowalską, przesłana w Wordzie, bez numeracji, pisana dużymi i małymi literami (nie drukowanymi). Prosimy o dokładne sprawdzenie wszelkich odmian imion i nazwisk – nie poprawiamy przesłanych danych.

II.     INFORMACJE POTRZEBNE DO PRZYGOTOWANIA PROJEKTÓW DODATKÓW
(Prosimy o przesłanie informacji w plikach tekstowych - najlepiej Word)
*Rodzaj wybranej kolekcji dodatków lub gotowych zaproszeń, do których mają być wykonane dodatki.
*W przypadku zupełnie nowych projektów dodatków należy określić kolorystykę, stylistkę i charakter wesela
W ZALEŻNOŚCI OD WYBRANYCH DODATKÓW NALEŻY PODAĆ WSZYSTKIE NIEZBĘDNE INFORMACJE:
*Imiona młodej pary i datę ślubu
*Dokładną liczbę i rodzaj danych dodatków
*Jeśli teksty mają być inne niż na gotowych projektach lub projekty są nowe należy podać wszelkie wierszyki,
sentencje i hasła które mają być zastosowane na zawieszkach, etykietach czy karteczkach.
*Menu (najlepiej wraz z godzinami) / Drink Menu należy przesłać w pliku Word
*Nazwy nalewek/win, wybrane hasła na tabliczki (z dostępnych wzorów) itp.
* Ilość numerów stołów /nazwy wszystkich stołów
*Lista nazwisk na winietki - plik z Worda, bez numeracji, bez ramek, pisane dużymi i małymi literami (nie drukowanymi)
*Lista usadzenia przy stołach - plik z Worda, lista z przyporządkowanymi osobami do danego numeru stołu, bez ramek, bez numeracji
*Lista do planu sali powinna wyglądać tak:
Stół nr 1
imię i nazwisko
imię i nazwisko
...
Stół nr 2
imię i nazwisko
imię i nazwisko
imię i nazwisko
imię i nazwisko
*Wszelkie dodatkowe informacje

Brak komentarzy: