I. INFORMACJE
POTRZEBNE DO PRZYGOTOWANIA PROJEKTÓW ZAPROSZEŃ
OPCJE STANDARD -GOTOWE PROJEKTY ZAPROSZEŃ :
Prosimy o odesłanie wszystkich poniższych informacji w pliku
Word. Prosimy odpowiedzieć na
wszystkie podpunkty dotyczące Państwa projektu
1.
Imiona i Nazwiska
Pary Młodej.
2.
Data,
miejsce i godzina Ślubu + adres www kościoła/parafii jeśli jest.
3.
Nazwa i
adres Restauracji, w której odbędzie Wesele+ adres www (jeśli
jest).
4.
Wstępna liczba gości i ilość zaproszeń.
5.
TEKST (TREŚĆ) zaproszenia na ślub i na wesele - opracowany
plik tekstowy w Wordzie(z wszelkimi wierszykami/informacjami o noclegach czy
poprawinach). Można skorzystać z naszych przykładowych tekstów zaproszeń- w tym
wypadku wybrany tekst należy uzupełnić o wszystkie niezbędne informacje i
wysłać w oddzielnym pliku.
W
zależności od tego ile wersji się zamawia należy przesłać:
A -treść zaproszenia na ślub i na wesele
B - Treść zawiadomienia/zaproszenia na sam
ślub
C- Tłumaczenia do każdej wersji językowej
6.
Informacje do R.S.V.P. - data potwierdzenia przybycia, maile i telefony.
7.
Sentencje /cytaty i uwagi
jakie chcielibyście umieścić w zaproszeniu.
8.
Informacje o kwiatach/prezentach/
noclegach/poprawinach itp.
9.
Mapka - Prosimy o
informacje czy zamawiacie wkładkę z mapką. Jeżeli projekt nie uwzględnia mapki lub nie
chcecie wkładki z mapką prosimy o informację „BRAK MAPKI”. W przypadku braku informacji nie wykonujemy projektu
mapki.
Jeżeli
projekt uwzględnia mapkę należy przesłać print screen lub link do mapy np. z
Google Maps z wyznaczoną trasą dojazdu z kościoła/USC na miejsce wesela.
Przykład: https://maps.google.pl/maps?saddr=Ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82+Mariacki,+Plac+Mariacki,+Krak%C3%B3w&daddr=Hotel+Kossak,+Plac+Juliusza+Kossaka,+Krak%C3%B3w&hl=pl&ie=UTF8&ll=50.058737,19.941902&spn=0.036754,0.104628&sll=50.046766,20.004863&sspn=0.294106,0.837021&geocode=FUnh-wIdPkAwASEyv9xxMB433Sl3UDr1EVsWRzEyv9xxMB433Q%3BFXfL-wIdYBUwASG4m8vDsoND_imRpFwSc1sWRzG4m8vDsoND_g&oq=hotel+&mra=ls&t=m&z=14
10.
Załączniki w
postaci zdjęć, które mają być wykorzystane do zaproszeń (jeśli projekt zawiera
zdjęcia). Mogą to być zwykłe zdjęcia (nie od fotografa) ważne aby miały dobrą
rozdzielczość (były ostre), zazwyczaj poddajemy je obróbce ;)
11.
Lista
gości (będzie potrzebna dopiero po zatwierdzeniu projektu jeżeli zaproszenia
mają być spersonalizowane), odmieniona do treści zaproszenie np. Marię
Kowalską, przesłana w Wordzie, bez numeracji, pisana dużymi i małymi literami
(nie drukowanymi). Prosimy o dokładne sprawdzenie wszelkich odmian imion i
nazwisk – nie poprawiamy przesłanych danych.
12.
OPCJA STANDARD
PLUS KOLOR (zmiany kolorów w gotowym projekcie) – w tej
opcji należy dodatkowo podać kolory, które mają pojawić się w zaproszeniach.
Ewentualnie preferowany kolor wstążki. Należy przesłać zdjęcia z inspiracjami
lub wybraną paletę kolorystyczną .
13.
Ewentualnie wszelkie dodatkowe informacje, które
są według was istotne.
PROJEKTY INDYWIDUALNE /MODYFIKACJA:
Prosimy o odesłanie wszystkich poniższych informacji w pliku Word.
1.
Imiona i Nazwiska Pary Młodej.
2.
Data, miejsce i godzina Ślubu + adres
www kościoła/parafii jeśli jest.
3.
Nazwa i adres Restauracji, w
której odbędzie Wesele - rodzaj sali również narzuca pewną stylistykę ( np.
sala balowa, sala biesiadna, drewniana chata itp.) + adres www jeśli jest.
4.
Wstępna liczba gości i ilość zaproszeń.
5.
TEKST (TREŚĆ) zaproszenia na ślub i na wesele - opracowany
plik tekstowy w Wordzie(z wszelkimi wierszykami/informacjami o noclegach czy
poprawinach). Można skorzystać z naszych przykładowych tekstów zaproszeń- w tym
wypadku wybrany tekst należy uzupełnić o wszystkie niezbędne informacje i
wysłać w oddzielnym pliku.
W
zależności od tego ile wersji się zamawia należy przesłać:
A -treść zaproszenia na ślub i na wesele
B - Treść zawiadomienia/zaproszenia na sam
ślub
C- Tłumaczenia do każdej wersji językowej
6.
Informacje do R.S.V.P. - data
potwierdzenia przybycia, maile i telefony.
7.
Sentencje /cytaty i uwagi
jakie chcielibyście umieścić w zaproszeniu.
8.
Informacje o kwiatach/prezentach/
noclegach/poprawinach itp.
9.
Mapka – Prosimy o
informacje czy zamawiacie wkładkę z mapką. Jeśli
nie chcecie mapki prosimy o taką informację.W przypadku braku informacji nie wykonujemy projektu
mapki.
Jeżeli projekt ma umieć mapkę
należy przesłać print screen lub link do mapy np. z Google Maps z wyznaczoną
trasą dojazdu z kościoła/USC na miejsce wesela.
10.
Załączniki w postaci
zdjęć, które mają być wykorzystane do zaproszeń. Mogą to być zwykłe zdjęcia
(nie od fotografa) ważne aby miały dobrą rozdzielczość (były ostre),przeważnie
poddajemy je obróbce ;)
11.
Motyw przewodni - czy
jest jakiś styl lub motyw np. kolor, kwiat, owoc lub inny element, który chcielibyście
uwzględnić w projektach, wokół którego można pięknie i estetycznie zaaranżować
całe przyjęcie. Wszelkie zdjęcia z inspiracjami będą bardzo przydatne. Jaki styl/charakter mają
mieć zaproszenia - elegancki/rustykalny/glamour/minimalistyczny/ itd. Napiszcie
np. jakie grafiki na zaproszeniach się Wam podobają-motywy kwiatowe czy może
bardziej graficzne/ motywy koronek czy też kropki, paski itd. W przypadku
zamawiania 3 projektów można podać kilka motywów, które się Wam podobają.
12.
Kolorystyka - kolory
które mają pojawić się w zaproszeniach. Można przesłać paletę kolorystyczną z
inspiracjami, zdjęcie wymarzonego bukietu itp.
13.
Jakieś informacje na Wasz temat -
zainteresowania, wspólne pasje, coś charakterystycznego - jeśli jest to coś do
czego chcielibyście nawiązać w zaproszeniach.
14.
Dodatkowo przy projekcie indywidualnym:
15.
Podajcie
formaty zaproszeń które najbardziej Wam odpowiadają (jakie
chcielibyście żeby zostały dla Was stworzone) np. harmonijka, ze
wstążką/sznurkiem, z wkładkami, DL, kwadratowe, składane na pół, pojedyncze
karty itp. Wszystkie 3 projekty mogą mieć inny kształt.
16.
Napiszcie które zaproszenia/elementy z naszych
gotowych projektów Wam się podobają (można wysłać linki).
17.
Wszelkie dodatkowe informacje, które są według
was istotne.
18.
Lista gości (będzie
potrzebna po zatwierdzeniu projektu jeżeli zaproszenia mają być
spersonalizowane), odmieniona do treści zaproszenie np. Marię Kowalską,
przesłana w Wordzie, bez numeracji, pisana dużymi i małymi literami (nie drukowanymi).
Prosimy o dokładne sprawdzenie wszelkich odmian imion i nazwisk – nie
poprawiamy przesłanych danych.
II. INFORMACJE
POTRZEBNE DO PRZYGOTOWANIA PROJEKTÓW DODATKÓW
(Prosimy o przesłanie informacji w plikach tekstowych -
najlepiej Word)
*Rodzaj wybranej kolekcji dodatków lub gotowych
zaproszeń, do których mają być wykonane dodatki.
*W przypadku zupełnie nowych projektów dodatków
należy określić kolorystykę, stylistkę i charakter wesela
W
ZALEŻNOŚCI OD WYBRANYCH DODATKÓW NALEŻY PODAĆ WSZYSTKIE NIEZBĘDNE INFORMACJE:
*Imiona młodej pary i datę ślubu
*Dokładną liczbę i rodzaj danych dodatków
*Jeśli teksty mają być inne niż na gotowych
projektach lub projekty są nowe należy podać wszelkie wierszyki,
sentencje i hasła które mają być zastosowane na
zawieszkach, etykietach czy karteczkach.
*Menu (najlepiej wraz z godzinami) / Drink Menu
należy przesłać w pliku Word
*Nazwy nalewek/win, wybrane hasła na tabliczki (z
dostępnych wzorów) itp.
* Ilość numerów stołów /nazwy wszystkich stołów
*Lista nazwisk na winietki - plik z Worda, bez
numeracji, bez ramek, pisane dużymi i małymi literami (nie drukowanymi)
*Lista usadzenia przy stołach - plik z Worda,
lista z przyporządkowanymi osobami do danego numeru stołu, bez ramek, bez
numeracji
*Lista do planu sali powinna wyglądać tak:
Stół nr 1
imię i nazwisko
imię i nazwisko
...
Stół nr 2
imię i nazwisko
imię i nazwisko
imię i nazwisko
imię i nazwisko
*Wszelkie dodatkowe informacje
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz